Ділова гра «Коло ідей»
Мета гри: активізувати педагогів на використання інновацій
в своїй педагогічній діяльності; сприяти активізації творчого пошуку нових ідей та нестандартних рішень.
Очікувані результати:
*спонукати педагогів діяти у напрямі позитивних
змін з чітким баченням поставленої мети та способів її досягнення;
*згуртувати учасників освітнього процесу навколо
поставленої мети;
*допомогти кожному педагогу усвідомити осбисту
відповідальність за досягнення спільно поставленої мети, результату;
*розвивати стратегічне, копоративне, інноваційне
мислення педагогів;
*створити ситуацію успіху кожному вихователю,
дати можливість реалізувати свої
особисті професійні здібності, творчий потенціал.
Обладнання: магнітно - маркерна дошка, аркуші паперу(А 4),
маркери 3-х кольорів, 3 конверти, завдання на аркушах, інформаційна тека,
мікрофон, стікери, бейджики, музичний запис.
Формулювання правил гри:
Шановні колеги, сьогодні наша гра спрямована на
творчий пошук нових методів роботи, закріплення знань з використання сучасних
педагогічних технологій, на отримання позитивних емоцій від спільної взаємодії
та досягнення успіху кожним і всіх
разом.
Перед нами стоїть дуже важливе і цікаве завдання
– зробити освітній процес сучасним, цікавим, дієвим та результативним.
Упевнена, що разом ми зможемо із цим упоратися.
Пропоную такі правила гри:
*не
витрачати свій і чужий час даремно;
*не
вдаватися до оцінних суджень і образ;
*говорити
по одному, останні слухають;
*враховувати
всі висловленні думки;
*дотримуватись
часу, відведений на виконання завдання;
*пам’ятати
– результат роботи залежить від активності кожного учасника і групи в цілому
Розподіл ролей:
- ведуча – вихователь-методист
- експерти – завідувач, заступник з навчальної частини ЗНЗ
№3, психологи ЗНЗ та ДНЗ.
- учасники – вихователі, батьки
Алгоритм проведення:
1.Вправа
«Нас із вами об’єднує».
2.Вправа – розминка. Інтерактивні
методи навчання.
3.Вправа –
«кристал». Визначення
провідних методів, форм мовленнєвої роботи.
4.Вправа – «Педагоги + діти + батьки = Формула успіху розвитку
мовлення дитини».
5.Вправа -
«карусель». Визначення
новітніх педагогічних технологій та методик, спрямованих на забезпечення різних
сфер розвитку дитини .
6. Вправа –
«пазли». До якої вікової
групи відносятья визначення.......
Підведення
підсумків роботи творчої колективної діяльності педагогів експертною групою.
Підсумкова
рефлексія.
Хід
проведення:
1.Вправа «Нас із вами об’єднує».
Кожний учасник
передає мікрофон іншому зі словами: "На мою думку, нас із вами об
єднує..."Далі треба назвати якусть якість чи особливість, крім статі та
зовнішніх ознак. Той, хто отримує, відповідає: "Я погоджусь" або
"Я подумаю". Ведучій за відповідь вручає кольоровий бейджик.
Після цього
педагоги поділяються на три команди за кольорами бейджів і займають свої місця
за столиками.
2.Вправа – розминка. Інтерактивні методи навчання.
Ведучий дає
визначення, що озачає поняття - "Інтерактивні методи навчання" і
пропонує озвучити методику проведення деяких із них. (Роздаються конверти із
завданнями, надається 1 хв. на підготовку).
3.Вправа – «кристал». Визначення провідних методів, прийомів, форм мовленнєвої
роботи.(надається 2 хв. на підготовку).
4.Вправа – «Педагоги +
діти + батьки = Формула успіху розвитку мовлення дитини». Захист будь-якого
проекту спільної взаємодії вихователів та батьків з реалізації завдань
формування мовленнєвої компетентності дошкільнят.
5.Вправа - «карусель». Визначення новітніх педагогічних технологій та методик, спрямованих
на забезпечення різних сфер розвитку дитини (без підготовки):
*Розвиток мовленнєвої
сфери.
*Розвиток
пізнавальної сфери.
*Розвиток творчих
здібностей.
6. Вправа – «пазли». До якої вікової групи відносятья визначення ......(роздаються конверти із завданнями, надається 1 хв.
на підготовку).
Підведення
підсумків роботи творчої колективної діяльності педагогів експертною групою.
Ведуча: перед тим, як експертна комісія підведе підсумки
і озвучіть результати творчої колективної взаємодії педагогів, я пропоную вам -
учасникам груп під чарівні звуки музики
зробити запис на стікерах про те, які почуття викликала у вас сьогоднішня
спільна робота, що у проведеній грі було для вас найкориснішим, найцікавішим,
цінним.
Підсумкова рефлексія.
Підведення підсумків роботи ведучої:
- Отже, проведення
ділової гри "Коло ідей", це не
тільки цікава форма творчої колективної взаємодії, можливість вдосконалити свої
професійні уміння, але це й шанс кожному
реалізувати свій творчій потенціал, бути значимим і успішним. І все це,
дає нам відчути причетність до спільноти колег, партнерів, однодумців, що, на
мою думку, найцінніше.
Правила гри:
·
не витрачати свій і чужий час даремно;
·
не вдаватися до оцінних суджень і образ;
·
говорити по одному, останні слухають;
·
враховувати всі висловленні думки;
·
дотримуватись часу, відведений на виконання
завдання;
·
пам’ятати – результат роботи залежить від
активності кожного учасника і групи в цілому.
Підведення підсумків роботи
творчої колективної діяльності педагогів та батьків експертною групою.
Хід проведення гри:
1. Вправа «Нас із вами об’єднує».
2. Вправа – «Розминка».
3. Вправа – «Кристал».
4. Вправа – «Педагоги + діти + батьки = Формула успіху розвитку мовлення
дитини».
5. Вправа - «Карусель».
6. Вправа – «Пазли».
Немає коментарів:
Дописати коментар