Педагогічна скарбничка

Ділова гра «Коло ідей»
Мета гри: активізувати педагогів на використання інновацій в своїй педагогічній діяльності; сприяти активізації творчого пошуку нових ідей та нестандартних рішень.
 Очікувані результати:
*спонукати педагогів діяти у напрямі позитивних змін з чітким баченням поставленої мети та способів її досягнення;
*згуртувати учасників освітнього процесу навколо поставленої мети;
*допомогти кожному педагогу усвідомити осбисту відповідальність за досягнення спільно поставленої мети, результату;
*розвивати стратегічне, копоративне, інноваційне мислення педагогів;
*створити ситуацію успіху кожному вихователю, дати можливість реалізувати  свої особисті професійні здібності, творчий потенціал.
Обладнання: магнітно - маркерна дошка, аркуші паперу(А 4), маркери 3-х кольорів, 3 конверти, завдання на аркушах, інформаційна тека, мікрофон, стікери, бейджики, музичний запис.
Формулювання правил гри:
Шановні колеги, сьогодні наша гра спрямована на творчий пошук нових методів роботи, закріплення знань з використання сучасних педагогічних технологій, на отримання позитивних емоцій від спільної взаємодії та досягнення успіху кожним і  всіх разом.
Перед нами стоїть дуже важливе і цікаве завдання – зробити освітній процес сучасним, цікавим, дієвим та результативним. Упевнена, що разом ми зможемо із цим упоратися.
Пропоную такі правила гри:
*не витрачати свій і чужий час даремно;
*не вдаватися до оцінних суджень і образ;
*говорити по одному, останні слухають;
*враховувати всі висловленні думки;
*дотримуватись часу, відведений на виконання завдання;
*пам’ятати – результат роботи залежить від активності кожного учасника і  групи в цілому
Розподіл ролей:
- ведуча – вихователь-методист
- експерти – завідувач, заступник з навчальної частини ЗНЗ №3, психологи ЗНЗ та ДНЗ.
- учасники – вихователі, батьки
Алгоритм проведення:
1.Вправа «Нас із вами об’єднує».
 2.Вправа – розминка. Інтерактивні методи навчання.
3.Вправа – «кристал». Визначення провідних методів, форм мовленнєвої роботи.
4.Вправа – «Педагоги + діти + батьки = Формула успіху розвитку мовлення дитини».
5.Вправа - «карусель». Визначення новітніх педагогічних технологій та методик, спрямованих на забезпечення різних сфер розвитку дитини .
6. Вправа – «пазли». До якої вікової групи відносятья визначення.......
Підведення підсумків роботи творчої колективної діяльності педагогів експертною групою.
Підсумкова рефлексія.
Хід проведення:
1.Вправа «Нас із вами об’єднує».
Кожний учасник передає мікрофон іншому зі словами: "На мою думку, нас із вами об єднує..."Далі треба назвати якусть якість чи особливість, крім статі та зовнішніх ознак. Той, хто отримує, відповідає: "Я погоджусь" або "Я подумаю". Ведучій за відповідь вручає кольоровий бейджик.
Після цього педагоги поділяються на три команди за кольорами бейджів і займають свої місця за столиками.
2.Вправа – розминка. Інтерактивні методи навчання.
Ведучий дає визначення, що озачає поняття - "Інтерактивні методи навчання" і пропонує озвучити методику проведення деяких із них. (Роздаються конверти із завданнями, надається 1 хв. на підготовку).
3.Вправа – «кристал». Визначення провідних методів, прийомів, форм мовленнєвої роботи.(надається 2 хв. на підготовку).
4.Вправа«Педагоги + діти + батьки = Формула успіху розвитку мовлення дитини». Захист будь-якого проекту спільної взаємодії вихователів та батьків з реалізації завдань формування мовленнєвої компетентності дошкільнят.
5.Вправа - «карусель». Визначення новітніх педагогічних технологій та методик, спрямованих на забезпечення різних сфер розвитку дитини (без підготовки):
*Розвиток мовленнєвої сфери.
*Розвиток пізнавальної сфери.
*Розвиток творчих здібностей.
6. Вправа – «пазли». До якої вікової групи відносятья визначення    ......(роздаються конверти із завданнями, надається 1 хв. на підготовку).
Підведення підсумків роботи творчої колективної діяльності педагогів експертною групою.
Ведуча: перед тим, як експертна комісія підведе підсумки і озвучіть результати творчої колективної взаємодії педагогів, я пропоную вам - учасникам груп  під чарівні звуки музики зробити запис на стікерах про те, які почуття викликала у вас сьогоднішня спільна робота, що у проведеній грі було для вас найкориснішим, найцікавішим, цінним.
Підсумкова рефлексія.
Підведення підсумків роботи ведучої:
- Отже, проведення ділової гри "Коло ідей",  це не тільки цікава форма творчої колективної взаємодії, можливість вдосконалити свої професійні уміння, але це й шанс кожному  реалізувати свій творчій потенціал, бути значимим і успішним. І все це, дає нам відчути причетність до спільноти колег, партнерів, однодумців, що, на мою думку, найцінніше.

 

  Правила гри:

·        не витрачати свій і чужий час даремно;
·        не вдаватися до оцінних суджень і образ;
·        говорити по одному, останні слухають;
·        враховувати всі висловленні думки;
·        дотримуватись часу, відведений на виконання завдання;
·        пам’ятати – результат роботи залежить від активності кожного учасника і групи в цілому.
      Підведення підсумків роботи творчої колективної діяльності педагогів та батьків експертною групою.
         
Хід проведення гри:

1. Вправа «Нас із вами об’єднує».
2. Вправа – «Розминка».
3. Вправа – «Кристал».
4. Вправа – «Педагоги + діти + батьки = Формула успіху розвитку мовлення  
    дитини».
5. Вправа - «Карусель».
6. Вправа – «Пазли».

Підведення підсумків роботи творчої колективної діяльності педагогів та батьків експертною групою.




Немає коментарів:

Дописати коментар